Få en konto !    Login  •  Hjem  •  Tips og tricks  •  Forums  •  Wallpapers  •  Søg  •  Downloads
Login
Username:

Password:

Mistet dit Password?

Registrer nu!
Hoved menu
Afstemning
Wallpaper
Kat
Freewindows anbefaler
Månedens Website.

Denne hjemmeside tilbyder mange timers underholdning. Pas på, du kan nemt blive bidt af det, Siden har over 340 spil, som frit kan benyttes. Crewet bag siden er meget aktive, og siden opdateres tit, Jeg tror, siden med tiden vil blive en storspiller inden for on-line spil
Helt sikkert et besøg værd.
Men pas på, det kan sagtens koste en par timer :-)
FreeWindows.dk Forum Index
   Hardware forespørelser/diskutioner
     Vista Harddisk over på XP
Register for at poste

I tråde | Nyeste først Forrige emne | Næste emne | Bunden
Skribent Tråd
lennart
Skrevet: 2011/2/26 13:21
Just can't stay away
Fra: Kjøwenhavnstrup
Vista Harddisk over på XP
Hej
Min gamle Vista maskine gik helt ned med flaget fornyligt. Jeg havde noget grafisk arbejde på harddisken som jeg ikke nåede at få lavet back-up på. Mit sp. lyder på om der bare er den mindste mulighed at udtage harddisken på Vista'en og sætte den over i en ældre XP maskine som jeg har, for derved at kopiere de pågældende filer over ?? Div. PC-klinikker tilbyder at udtrække data fra Vista harddisken, men det koster i omegnen 800-1000 kr og det vil jeg jo gerne forsøge at spare i første omgang.
Håber det bedste - frygter det værste

p.f.t.
//Lennart

----------------

Anonymous
Skrevet: 2011/4/4 18:59
Re: Vista Harddisk over på XP
Det burde være muligt, men der en anden mulighed USB 2.0 A-han til SATA og IDE adapter
http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/usb-tilbehoer/usb-2.0-til-sataide-adapter.asp
I tråde | Nyeste først Forrige emne | Næste emne | Top

Register for at poste