Få en konto !    Login  •  Hjem  •  Tips og tricks  •  Forums  •  Wallpapers  •  Søg  •  Downloads
Login
Username:

Password:

Mistet dit Password?

Registrer nu!
Hoved menu
Afstemning
Wallpaper
FW Flare
Freewindows anbefaler
Månedens Website.

Denne hjemmeside tilbyder mange timers underholdning. Pas på, du kan nemt blive bidt af det, Siden har over 340 spil, som frit kan benyttes. Crewet bag siden er meget aktive, og siden opdateres tit, Jeg tror, siden med tiden vil blive en storspiller inden for on-line spil
Helt sikkert et besøg værd.
Men pas på, det kan sagtens koste en par timer :-)
FreeWindows.dk Forum Index
   Software
     Duplex software til HP printer
Register for at poste

I tråde | Nyeste først Forrige emne | Næste emne | Bunden
Skribent Tråd
ettig
Skrevet: 2011/11/15 19:45
Home away from home
Fra: Juelsminde
Duplex software til HP printer
Jeg har været den lykkelige ejer af en HP PSC 1510 kombi maskine, så da den gik i stykker for 3 måneder siden var der ingen tvivl om at jeg skalle have en HP igen. Denne gang faldt valget på en HP Photosmart Plus e-ALL-IN-ONE B210C, og naiv som jeg åbenbart er. troede jeg at softwaren var på minimum samme højde som den der fulgte med min gamle printer/skanner.

Desværre har jeg opdaget at dette ikke er tilfældet. Det største problem med softwaren er, at der ikke er mulighed for automatisk udskrivning på begge sider af et alm. A4 ark. Denne funktion brugte jeg ofte for at spare papir, og resulterede i at jeg kunne have 4 sider tekst på 1 A4 ark. Dette kan ikke lade sig gøre med HP B210C, med mindre man sidder manuelt og vender siderne – der er ret ud sagt noget bøvl!!! Helt umuligt er det at udskrive dokumenter til et A5 hæfte (udskrive tekst på A4 ark, for derefter at folde dem til et A5 hæfte), noget som jeg til tider gør brug af.

Efter at have kontaktet HP Danmark fik jeg at vide at den funktion jeg efterlyser hedder duplex, og er den følger ikke med min nye printer/skanner

Så nu er mit spørgsmål om der findes et eksternt program som kan løse mit problem, da jeg ikke har råd til at gå ud og købe en ny printer.
Anonymous
Skrevet: 2011/11/29 0:02
Re: Duplex software til HP printer
duplex er hardware, ikke software.

software kan ikke vende et stykke papir så der bliver printet på begge sider.
der er nogen ting man godt lige må undersøge inden man køber nyt, som f.eks om alle printere har duplex installeret.
I tråde | Nyeste først Forrige emne | Næste emne | Top

Register for at poste