Anmeldelse af Office 365 Business

-

Der foreligger her en håndfuld værktøjer, som næsten enhver virksomhed har brug for: E-mail, kalender, live chat, to-do lister, dokumenter regneark, præsentationer og fildeling. Der er et bredt spektrum af værktøjer for hvert af disse områder – eller for de fleste af dem. Du skal blot installere Office og sørge for alt med det samme.

I dag, er hvert Office værktøj – fra Word, Excel og de andre applikationer, som du installerer på din PC, til Exchange, SharePoint og andre server-baserede værktøjer – en del af Office 365. I stedet for at installere en server og styre alt manuelt, lader en Office 365 subskription dig få installérbare Office apps og online Office services for en månedlig betaling pr. bruger. Alle dine centrale virksomhedsværktøjer findes i én pakke.

De centrale Office 365 planer (Personl, Home, Business Essentials og Business Premium) indbefatter alle e-mail, kalender og andre funktioner, som du kunne forvente fra Exchange og SharePoint. Disse valgmuligheder lader dig tilføje dine egne domænenavne til Office 365 for professionel styring af din e-mail og dine kalendere. Du kan kontrollere e-mail og tilføje hændelser online på Outlook Web App interface, eller synkronisere dem til Outlook på din computer, eller alle andre e-mailværktøjer, som er kompatible med Exchange, IMAP, eller POP3. Der findes også avancerede online værktøjer, så du kan sende feriesvar, sortere e-mails automatisk m.m.

Det nye Clutter værktøj kan være særdeles praktisk: Det overvåger din inbox for nye e-mailbeskeder, som sandsynligvis ikke er vigtige for dig og flytter dem til en separat mappe for at hjælpe dig med at fokusere på de mest vigtige e-mailbeskeder.

Hvis du netop ønsker Office 365 på dine computere og OneDrive online til synkronisering af filer, så tilbyder Business-planen nøjagtigt dette for opnåelse af større samarbejdsmuligheder end traditionelle Office-løsninger. Med dette – eller hver enkelt af de tidligere planer – kan du synkronisere filer fra din computer og dele dem online med dit team, eller bruge Office Web Apps til at se og redigere Word dokumenter, Excel regneark og PowerPoint præsentationer fra din browser. Der findes også nye Office Add-ins til at tilslutte dine filer til anden populær software, til automatisk at samle data på Excel regneark og derpå få dette synkroniseret tilbage til din computer med OneDrive.

Ligegyldig hvilken Office 365-plan du vælger, kan du styre hver af dine brugere fra Office 365 online portal, hvor du kan se hvor mange kopier af Office, der er installeret, hvor meget lagerplads der bliver brugt m.m. Hvis du har brug for flere funktioner, er opgradering kun et klik borte.

Traditionelle Office-versioner var let at installere engang – men samarbejde, eller brug af Office på flere computere var altid besværligt. Med Office 365 kan du få den software, du behøver for din virksomhed sammen men hosted e-mail, kalendere, websites m.m., for at samarbejde med dit team – og uden nogensinde at skulle styre en Exchange server på egen hånd.

Du vil få alle de samme funktioner med langt mindre besvær. Takket være den nye Office Add-ins vil du være i stand til at få mere gjort og bringe andre nye værktøjer ind i dit arbejdsflow – endnu lettere.

Læs mere om Office 365 Business-planerne hos Microsoft

Related Stories